Siirry pääsisältöön

vapauttavaa...





Viime päivinä olen ollut tosi tunteella, kierteellä.
Tarrautunut samaa rataa kiertävään ajatukseen.
Ihmetellyt, kuinka ja miksi se pitää minua otteessaan?

Tänään lenkillä sain puhelun.
Se oli minulle viesti, joka vapautti tuskankierteessä pyörimiseni.
 Hieman meinaan välillä taas pudota, mutta olen jo niin vahvalla tantereella, että uskon selviytyväni.
Olen isompi, laajempi ja lähempänä aitoa itseäni.


Näköjään tarvitsen tuollaisia ihmisiä, jotka eivät ole sydämellään mukana asioissa.
Tarvitsen hyväksikäyttäjiä, jotta ahneuteni paljastuisi minulle.



Tuo tyttö ja lintu syntyi tänään.
Ehkä maalaan linnunpesän tytön päähän, sillä tuo lintu näyttää muutoin olevan niin epämukavasti..

Kommentit

Leena Lumi sanoi…
Laitoit minut hälyttyneeseen tilaan, mutta kerta 'vapautunut', niin...

Irmastiina sanoi…
Mitä ikävää olet kokenut♥♥
Aina löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiit käyttämään toista hyväkseen...onneksi tunnet olevasi jo lähempänä itseäsi♥
No samaa sanon kuin edelliset...toivottavasti olet siis hyvällä tavalla "vapautunut"..
arleena sanoi…
Jotenkin sana ja teko - hyväksikäyttö- puhdistaa, se menee niin alas arvoasteikossa, että antaa voimaa voittaa vastoinkäymiset.

Hieno maalaus jälleen ja juuri sen puhelun jälkeen sait voimaa tähän.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tarvitsemme valoa !

Anna jokaisen sielun kulkea omaa tietään.

" Nähdä maailma hiekanjyvässä, ja taivas kedon kukassa, pidellä äärettömyyttä kämmenellään, ja ikuisuutta hetkessä"-William blake

" Kun tiedät kuka olet, mikään ei voi pysäyttää sinua "-Stedman Graham




" On kaksi tapaa elää elämä. Toinen on kuin mikään ei olisi ihme.
Toinen on, kuin kaikki olisi ihmettä."-A.Einstein





" Emme näe asioita sellaisina kuin ne ovat, näemme ne sellaisina kuin itse olemme. "-Anais Nin