Siirry pääsisältöön

Pilkku syksyssä













Olen niin kiitollinen, kun saan joka päivä, satoi tai paistoi, vaellella Pilkun kanssa metsässä.
Vaikka olen liikuntaihminen loppuun asti, ei minun ikinä tulisi mentyä niin usein lenkille, ilmalla kuin ilmalla.
Laiskistuisin.


Olen nyt ollut n. kuukauden eläkkeellä.
Ihan aina, en loppuun asti muista, että olen vapaudessani.
Joku ajatus, pieni jännitys päällä, kunnes oivallan, ettei tarvitse.
Unissani, viimeksi viime yönä, oli koulussa, opettajana.
Ahdistavaa.


Olen huomenna menossa Turun Kirjamessuille.
Onko kukaan teistä mahdollisesti siellä joskus puolen päivän jälkeen.
Ois kiva törmätä, tavata.

Suloisia syksyn päiviä, iltoja tähtitaivaineen teille ♥

Kommentit

Kiiris sanoi…
Suloinen Pilkku, elämän vilkku♥
Rattoisia eläkepäiviä toivoo Kiiris-eläkeläinen:)
Suloinen, suloinen Pilkku♥
Samaa olen ajatellut minäkin, on hyvä, kun on ulkoiluttaja...:)
OMessuille en ole menossa, mutta mielläni olisin sinut tavannut!
Leena Lumi sanoi…
Ihana, suloinen Pilkku, jota rakastan♥

Minun olisi pitänyt tulla Turun kirjamessuille, mutta kun tämä remppa on nyt pahimmassa vaiheessaan.

Ihanaa viikonloppua sinulle!

sini sanoi…
Lämmin kiitos ihanasta kortista jonka sain sinulta arpajais voittona! Kyllä tykkään niin kovasti!
Totta, koiraa parempaa ystävää ei olekaan, kumpikin hoitaa toisiaan..voisi sanoa!

Olen ollut eläkkeellä kauemmin kuin kuukauden ja yhä vielä joskus havahdun ajatukseen, huomenna ei tarvitsekaan lähteä, olen vapaa! Unissani olen kiinni töissä liian usein...
Värikästä syksyn jatkoa sinulle ja Pilkulle!
Onpa Pilkku kaunis! Syysluonto ja Pilkku ikään kuin heijastavat toistensa valoa. ♥

Mukavaa päivää messuilla! Minäkin olen siellä koko viikonlopun, niin esiintyjänä, haastattelijana kuin ihan vaan kirjanystävänäkin.

Kuulasta syksyä ja ihania eläkepäiviä!
Jael sanoi…
Ihana Pilkku! Ja mukava kuulla että nautit uudesta vapaudestasi:) Mukavaa Turun reissua!
Harakka sanoi…
Eläkkeellä onkin ihan kiva olla, saa mennä ja tulla mielensä mukaan.
Hyvää Messupäivää sulle!
sylvi sanoi…
Pilkun kanssa on varmasti kiva käydä kävelyllä, on niin hieno koira.
mukavaa viikonloppua sinulle ja pilkulle
♥ ♥

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lauralle..

"Ellei minua ole luotu rakastamaan,miksi aamun sydän puhkeaa lauluun, ja miksi etelätuuli kuiskailee nuorten lehtien keskellä? Ellei minua ole luotu rakastamaan, miksi keskiyön kiihkeässä hiljaisuudessa on tähtien pakahduttava tuska? Ja miksi tämä hullunrohkea sydän vain lähettää toivonsa merelle, jonka äärtä se ei edes tunne? Huomasin aamun hesarista, että Laura Saloheimo on kuollut. Laura kuoli rintasyöpään 40 vuotiaana 3.11.09 Tutustuin Lauraan kesäkuussa Perniön kansanopistossa. Osallistuimme Veda-taiteen kurssille. Huomasin Lauran heti hänen pinkistä villatakistaan ja pinkistä pipostaan. Hän ei halunnut käyttää peruukkia. Juttelimme paljon iltaisin kansanopiston karussa keittiössä, nakertaen riisikakkuja ja homejuustoa. Laura kertoi avoimmesti syövästään. Hän ihmetteli,: "Miksi ihmisen- ainakin hänen- täytyy sairastua vakavasti, ennenkuin hän oppii ymmärtämään mitä Rakkaus oikeasti on ja oppii rakastamaan?" Jokin Laurassa meni minuun hyvin syvälle. Meistä tuli ystäv

" Nähdä maailma hiekanjyvässä, ja taivas kedon kukassa, pidellä äärettömyyttä kämmenellään, ja ikuisuutta hetkessä"-William blake

" Kun tiedät kuka olet, mikään ei voi pysäyttää sinua "-Stedman Graham " On kaksi tapaa elää elämä. Toinen on kuin mikään ei olisi ihme. Toinen on, kuin kaikki olisi ihmettä."-A.Einstein " Emme näe asioita sellaisina kuin ne ovat, näemme ne sellaisina kuin itse olemme. "-Anais Nin

kukkaistytön kesäviesti

Hän on hieman uudistunut Hän on päässyt kehyksiin