Rauhallista, siunattua Joulua kaikille maailmassa! joulukuuta 24, 2011 "Madonna"-Botticelli" Kukaan ei niin köyhä,ettei jaettavaksiystävällisyyden lahjaakukaan ei niin rikasettei sitä tarvitsisi.ilo on annettu jaettavaksivalo vietäväksi eteenpäin."-Maaria Leinonen Jaa muille Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Jaa muille Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Kommentit -Asta- sanoi… Rauhallista ja ihanaa Joulunaikaa! Hanne Valkoinenleinikki-blogi sanoi… Tunnelmallista joulunaikaa Sinulle<3 Kiiris sanoi… Valon rauhaa Jouluusi! Hannele Ruusukummusta sanoi… Rauhallista Joulua myös sinulle.♥ Jael sanoi… Samoin sinulle Hanne oikein ihanaa ja rentouttavaa joulun aikaa:) Ari sanoi… Hyvää joulua Hanne! Hannah sanoi… Rauhaisaa, siunattua Joulua sinulle Hanne♥ Anonyymi sanoi… Iloista Joulun aikaa sinun perheellesi ! Anja sanoi… Rauhaisaa ja Hyvää Joulun aikaa sinulle ja läheisillesi! hanne virtauksesta sanoi… Kiitos teille kaikille ihanille blogiystäville♥Suloista, rauhaisaa Joulun aikaa, valon juhlaa, läsnäoloa!!ja nautinnollisia hetkiä ruoan, makeisten , musiikin, omaisten kanssa! sylvi sanoi… Kiitos!Samoin sinulle rauhallista ilontäytteistä Joulua!♥ Lastu sanoi… Kiitos, Hanne, olet ilon ja valon jakaja.Hyvää Joulua! Ottakaamme joulun hyvä tahto evääksi tulevan vuoden jokaiseen päivään. Kiki sanoi… Oikein ihanaa joulunajan jatkoa Sinulle! Hannelen paratiisi sanoi… Rauhallista joulua! Marmustoi sanoi… Ihanaa, valoisaa joulua sinulle, Hanne! Niin kaunis tuo Maaria Leinosen runo. Maria sanoi… Voi kiitos♥ Harakka sanoi… Oikein tunnelmallista ja kaunista Joulunaikaa sulle Hanne! hanne virtauksesta sanoi… Kiitos teille kaikki hyvän Joulun toivotuksista, läsnäolosta täällä!♥
Kommentit
Suloista, rauhaisaa Joulun aikaa, valon juhlaa, läsnäoloa!!
ja nautinnollisia hetkiä ruoan, makeisten , musiikin, omaisten kanssa!
Samoin sinulle rauhallista ilontäytteistä Joulua!♥
Hyvää Joulua! Ottakaamme joulun hyvä tahto evääksi tulevan vuoden jokaiseen päivään.