Siirry pääsisältöön

Rauhallista, siunattua Joulua kaikille maailmassa!


"Madonna"-Botticelli

" Kukaan ei niin köyhä,
ettei jaettavaksi
ystävällisyyden lahjaa
kukaan ei niin rikas
ettei sitä tarvitsisi.

ilo on annettu jaettavaksi
valo vietäväksi eteenpäin."

-Maaria Leinonen

Kommentit

-Asta- sanoi…
Rauhallista ja ihanaa Joulunaikaa!
Tunnelmallista joulunaikaa Sinulle<3
Kiiris sanoi…
Valon rauhaa Jouluusi!
Rauhallista Joulua myös sinulle.♥
Jael sanoi…
Samoin sinulle Hanne oikein ihanaa ja rentouttavaa joulun aikaa:)
Ari sanoi…
Hyvää joulua Hanne!
Hannah sanoi…
Rauhaisaa, siunattua Joulua sinulle Hanne♥
Anonyymi sanoi…
Iloista Joulun aikaa sinun perheellesi !
Anja sanoi…
Rauhaisaa ja Hyvää Joulun aikaa sinulle ja läheisillesi!
Kiitos teille kaikille ihanille blogiystäville♥
Suloista, rauhaisaa Joulun aikaa, valon juhlaa, läsnäoloa!!
ja nautinnollisia hetkiä ruoan, makeisten , musiikin, omaisten kanssa!
sylvi sanoi…
Kiitos!
Samoin sinulle rauhallista ilontäytteistä Joulua!♥
Lastu sanoi…
Kiitos, Hanne, olet ilon ja valon jakaja.

Hyvää Joulua! Ottakaamme joulun hyvä tahto evääksi tulevan vuoden jokaiseen päivään.
Kiki sanoi…
Oikein ihanaa joulunajan jatkoa Sinulle!
Marmustoi sanoi…
Ihanaa, valoisaa joulua sinulle, Hanne! Niin kaunis tuo Maaria Leinosen runo.
Harakka sanoi…
Oikein tunnelmallista ja kaunista Joulunaikaa sulle Hanne!
Kiitos teille kaikki hyvän Joulun toivotuksista, läsnäolosta täällä!♥