Siirry pääsisältöön

toukokuu



Ihana keväinen toukokuu. Lupaus suvesta, vapaudesta, lämmöstä..
Vain muutama viikko ennen Suvivirttä.
Elokuussa alkaa minun vihoviimeinen vuoteni koulussa. Uskomatonta!

Life Bookissa tehtävänä tehdä oma toukokuu. Tällainen on minun =)
Joka päivälle oma sana tai kaksi tai kuva.

Kaikkea suloisuutta, ihanuutta toivon toukokuullenne!!

Kommentit

Maria sanoi…
Ihana kalenteri ja ihanaa alkanutta kuuta myös sinulle!
Kiitos suloinen maria♥
Hanneles boktips sanoi…
toukokuu ihan kiva kuukausi
Suloista toukokuuta, myös sinulle ihana.♥
Jael sanoi…
Onpa suloinen kalenteri! Ihanaa ja antoisaa toukokuuta Hanne!
Unan blogi sanoi…
Kevätkalenteri. Mikä ihana idea. =) Miksi vain joulua varten tehdään odotuskalentereita? Jokainen päivä kun on odottamisen arvoinen... =) <3
Harakka sanoi…
Voi, miten ihana kalenteri toukokuulle!
Ja aurinkoakin lupailet ihanaa!
Ja uskon, että on kaunis toukokuu, koska noin nätin kalenterin teit, väritkin on niin iloiset!
Hyvää alkanutta toukokuuta!
Kiiris sanoi…
Hurmaava kalenteri!
Mitä parhainta toukokuuta sinulle!
sanna sanoi…
Leena Lumi vinkkasi minut tänne blogiisi. Pidän monista töistäsi. Jään seurailemaan!
Ihanaa toukokuuta myös sinulle!
Leena Lumi sanoi…
Hanne, ihan sun näköinen kalenteri;-)

Oi ihanaa toukokuuta sinulle & Pilkulle!
Anonyymi sanoi…
Aivan ihana kalenteri! Tuon siivittämänä jaksaa toukokuun.
Hyvää toiseksi viimeistä työtoukokuuta! Terttu
Hannele:
kiitos ♥

Irmastiina:
olen aina tykännyt toukokuusta.
kaikki ihanuus odotuksen takana=)

Yaelian:
kiitos jael♥

Una:
niin,
voisi tehdä oman vuosikalenterinkin...
En muistanut, että on joulukalenteri=)

Harakka:
Aurinko on paistanut, tosin kylmä viima seurana,
kai se lämpö saapuu joskus, toukokuussakin=)

Sanna:
kiva kun tulit kurkistelemaan Sanna♥

Leena LUmi:
Kiitos leena♥
Minustakin tuo kalenteri näyttää minulta..
Tänään yks ihminen kysyi, näyttääkö mun koirani minulta? Mietin..kyllä, kyllä hän näyttää ja minä häneltä, olemme pari!!

Anonyymi:
terttuseni, Kiitos sinulle kommentistasi..Äkkiä se viimeinenkin työkuukausi hurahtaa..=)=)
E-S sanoi…
Mäkin tykkään toukokalenterista!