Siirry pääsisältöön

Blooming True e-cours

Blooming True kurssi on lähtenyt ihanasti käyntiin.
Paljon syvyyttä, sanomaa, tunteita, kehollisuutta ja henkisyyttä!

Aluksi maalasin lämpimiä värejä kuten punaista, keltaista ja oranssia eka kerrokseksi.
Toinen kerros kylmiä värejä kuten sinistä, vihreää päälle.
Ei väliä miltä työ näyttää vaan kokeilua, eri tavalla pensselin ja käden käyttöä..
Mitä seuraavaksi? Huomenna tiedän ja jatkan kolmea keskeneräistä tauluani.


Toinen kangas...


Kolmas kangas..


Kommentit

arleena sanoi…
Hienoja lopputuloksia.
Kiiris sanoi…
Hurmaavat väriyhdistelmät!
Käsi on kulkenut ylös alas, kiepahtanut ympäri... jatkanut matkaa... mielenkiintoista!
Hannele:
=)=)

arleena:
Ei vielä lopussa,
prosessi kesken

Kiiris:
ja jatkaa vielä, ties minne=)
Seija sanoi…
NIIN ihania värejä!!
Johanna sanoi…
Tutulta näyttää! Se on uskomaton systeemi ja oikeesti niistä tulee tauluja loppupelissä,vaikka ensin tehdäänkin kerros toisensa jälkeen eikä mikään ensi alkuun hahmotu. Se matka tässä tekotavassa on hieno! Tekis mieli ruveta heti kanssa tekemään, mutta vein jo maalit maalle oottelemaan kesälomaa, siellä sitten pihalla kun on tilaa liikkua ja katsoa läheltä ja taas kaukaa ja voi roiskia rauhassa. Talvella tuolla kurssilla ei voinut tehdä pihalla ja paikkani oli tosi pieni tuolla yläkerrassa. Arvasin että liikunnallisena ihmisenä varmana tykkäät tehdä Floran tanssivalla tavalla :)
KIVAA!!!!!
Johanna sanoi…
Tutulta näyttää! Se on uskomaton systeemi ja oikeesti niistä tulee tauluja loppupelissä,vaikka ensin tehdäänkin kerros toisensa jälkeen eikä mikään ensi alkuun hahmotu. Se matka tässä tekotavassa on hieno! Tekis mieli ruveta heti kanssa tekemään, mutta vein jo maalit maalle oottelemaan kesälomaa, siellä sitten pihalla kun on tilaa liikkua ja katsoa läheltä ja taas kaukaa ja voi roiskia rauhassa. Talvella tuolla kurssilla ei voinut tehdä pihalla ja paikkani oli tosi pieni tuolla yläkerrassa. Arvasin että liikunnallisena ihmisenä varmana tykkäät tehdä Floran tanssivalla tavalla :)
KIVAA!!!!!
Kirjailijatar sanoi…
Kiva nähdä sulta ihan erilaisia töitä. Varmaan tosi virkistävä kurssi.
Teuvo Vehkalahti sanoi…
Teuvon kuvat kävi täällä ja toivottaa oikein hyvää juhannusta täältä Noormarkusta www.ttvehkalahti.blogspot.com
Seija:
Voi kiitos sinulle !
Suloista suvea!

Johanna:
Tykkään valtaisasti!!
Välillä tuntuu, etten ihan osaa päästää irti, vapautua, tulee mietittyä et nyt sormijuttuja ja nyt punaista tonne...
mut eiköhän se siitä..

Kirjailijatar:
niin,
aika erilaista tämä.
Kiva läträtä värien kanssa..

Teuvo:
ihanaa suvea, kesää, valon leikkiä ja Juhannusta sinulle♥