paikallisessa... tammikuuta 07, 2013 Lauantain paikallisessa lehdessämme oli tämä kirjoitus ja kuvat. Juttu oli ihan hyvä mielestäni. Näitä asioita kertoilin toimittajille. Olen saanut hyvää palautetta, viestejä kirjaan, ihania sanoja♥ Jaa muille Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Jaa muille Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Kommentit SusuPetal sanoi… Hyvä sinä! Hannele Ruusukummusta sanoi… Hienoa!Mukavaa viikonjatkoa sinulle! hanne virtauksesta sanoi… SuSuPetal:Kiitos ♥Onnea siulle!!Irmastiina:Samoin sinulle♥ Jael sanoi… Olipa hyvä ja mukava juttu sinusta ja taiteestasi lehdessä! Hyvä Hanne! sylvi sanoi… Olet hyvä.Herkkyys näkyy työistäsi ja myös sinusta huokuu herkkyyttä. Ruiskaunokki sanoi… Hyvä lehtijuttu! Herkät ja puhuttelevat maalauksesi ansaitsisivat saada kyllä vieläkin laajempaa julkisuutta. :)Ihanaa "loppuvuotta" 2013 Sinulle! arleena sanoi… Hyvää jatkoa ja menestystä. Marmustoi sanoi… Onnea, onnea!! Sinä teet paljon töitä kehittyäksesi taiteilijana ja nyt saat nauttia tuloksista. Birgitta sanoi… Hieno oli lukea tuota juttua lehdestä. Onnea =) Kiiris sanoi… Upeeta!!! aikatherine sanoi… Onnea tälle vuodelle ja menestystä ihanien maalausten parissa. Leena Lumi sanoi… Onnea, onnea, hyvä sinä!...ja turkoosia sinulla näen paljon, mikä on ihanaa.Kiitos muistamisesta♥
Kommentit
Mukavaa viikonjatkoa sinulle!
Kiitos ♥
Onnea siulle!!
Irmastiina:
Samoin sinulle♥
Herkkyys näkyy työistäsi ja myös sinusta huokuu herkkyyttä.
Herkät ja puhuttelevat maalauksesi ansaitsisivat saada kyllä vieläkin laajempaa julkisuutta. :)
Ihanaa "loppuvuotta" 2013 Sinulle!
...ja turkoosia sinulla näen paljon, mikä on ihanaa.
Kiitos muistamisesta♥