Siirry pääsisältöön

Metsäkauris kuuluu Joulun aikaan







Muistuu mieleeni satu metsäkauriista.
Veli oli juonut noiduttua vettä ja muuttui kauriiksi...

Rakastan noita kauriita, peuroja...
Törmään heihin joskus, kun olen koirani kanssa metsälenkillä.

Ovathan he tietty vaarana liikenteessä..





Tyttäreni salukikoira Morgan muistuttaa kropaltaan hyvin paljon peuraa.
myös liikkeiltään.
Hän on myös suloinen.

Kommentit

Tosi ihana kuva!! Metsäkauris on arkkieläimeni. Kiitos!!!
Huopalintu sanoi…
Kaunis peura, olet saanut katseesta elävän. Ihanaa joulukuun jatkoa!
leila kastelli:
kiitos sinulle,
mikähän on minun arkkieläimeni =)

Huopalintu :
Jotain erilaista,
aina kun yleensä maalailen, piirtelen naisia, tyttöjä..
Samoin sinulle ihanaa Joulun odotusta..
sirkkis sanoi…
Ihana Peura ja meillä niitä vilistää tuossa lähimaastossa. Ovat hyvin arkoja ja kauniita. Saliki on upea koira ♥
Kaunis ja uljas peura - kuten tuo hauvelikin.
sirkkis:

sain juuri tutultani peuran lihaa.
Hieman tuntui pahalta syödä sitä..
Saluki on ihana.

enkuli:
Kiitos sinulle <3
Leena Lumi sanoi…
Tuosta kauriista tuli heti R:n suosikki! <3