Siirry pääsisältöön

tyllipukuinen, sateessa kastunut tyttö...




Mikään ei lohduta
niin kuin luonnon äänet,
joutsenen huuto,
kurjen tanssiin kutsu,
metsän tuuli...



Kommentit

Todella herkkä ja kaunis työ.

Tervetuloa osallistumaan arvontaani.
sirkkis sanoi…
Kaunista ja niin herkistävää sinun työssä. Luontoäänet houkuttaa korvia kuuntelemaan ja tunnistamaan Kuka laulaa ja nyt se on sadetanssi.
Enkuli : kiitos sinulle <3

hannele : Kiitos Hannele =)

Leena Lumi: Hmm... <3

sirkkis: Kiitos sinulle sirkkis..=)