Siirry pääsisältöön

ihana lauantai





"Annan sanat hiljaisuuden käsiin
ja ne virkoavat.
Siveltimen vedot liukuvat
kankaalla äärettömyyksiin,
meret avaruuksiin.
Hiljaisuus ottaa sanani,
taivas kasvoni.
Jokin pieni yksityiskohta,
jokin lähtö
värähtää
silmässä."_N.Rauhala


Kirkas valo herätti minut aamuun.
Joogailin, hiljennyin.
Luin Rauhalaa.
Maalasin lisää värejä enkeliini.

Kävelin sohjossa.
Ostin uudet punaiset kumpparit ja kävelin auringossa
ja ajattelin ahneuttani...

Korjasin terveystiedon ylppäreitä,
jatkan huomenna.

Tyttäreni on luonani.
On ollut ihana lauantai...

Kommentit

Ari sanoi…
Mukavaa viikonloppua Hanne!
Maria sanoi…
Löysin kuopukselle punaiset kumpparit tekstillä "I love raining!"_haluaisin itsellenikin...kaunis lemmikin sininen enkeli .Olet niin käsittämättömän taitava -taitosi on ainutlaatuinen kuin niillä jotka voivat pitää perhosta kädessään ilman että värit irtoavat siivistä.!Olen onnellinen tapasin vilaukselta esikoisen miehineen kaupassa illalla.Sain halauksen.leppoisaa ja iloista iltaa tyttäresi seurassa!Lämmin ajatus sinulle!
Ari: Samoin sinulle..Onko suklaat syöty?

lumiomena: voi kiitos sinulle!!

Maria: Punaiset kumpparit luovat iloa ja eloa sateen harmauteen..Itseasiassa tykkään sateesta, se puhdistaa kasvot ja kähertää hiukset käkkäriksi..
Onnekas, kuka saa perhosen kämmenensä päälle tai otsaansa... osaa varmasti olla herkistä herkin, jottei vahingoita sitä...
Samoin sinulle!!
Ari sanoi…
Ei vielä, naatiskellaan , naatiskellaan :D
Allu sanoi…
Siis aivan ihana taas tuo kuvasi!
Harakka sanoi…
Sulla on ollut ihana lauantai, olet tehnyt paljon kaikkea kivaa.
Ja olet saanut tavata tytärtäsi, se on hienoa!
Yksinäinen susi sanoi…
Ihanaa, että sinulla oli noin lämmin lauantai!! Kaunis enkeli piristää minunkin päivääni. Olen ollut kipeänä ja olen vieläkin, joten en ole paljoa ehtinyt sinua käydä moikkailemassa. Aurinkoista ensiviikkoa, pysy terveenä =)
Ari: Aivan..=)

Allu: voi kiitos sinulle Allu!

Harakka: Ihana viikonloppu..sain korjattua ylkkärit pois tieltä..
Ja tyttäreni läsnäolo on aina lahja...

Yksinäinen susi: Toivon sinulle paljon parantavia, tervehdyttäviä ajatuksia, lämpimiä aatoksia!!
Kiva kun jaksoit nyt tulla tervehtimään..halit sulle!!
Leena Lumi sanoi…
Olen hyvin vaikuttunut tuosta kukasta lumessa...Ajatuskin on hyvä, mutta talvi saisi olla lumousta, eikä rankka taakka. se on ehkä tarvittu tähän symbolismin takia...