Oikein iloista ja mukavaa naistenpäivää sulle Hanne!
Anonyymi sanoi…
Vaikuttava kokonaisuus! Merkittäviä naisia on ollut, mutta paljon vielä heitä tarvitaan, ennen kuin kaikki maailman naiset ja lapset saavat elää turvallista elämää. Hyvää naistenpäivän iltaa sinulle!
Hannelle myöhäinen naistenpäivän toivotus minultakin ^^. Tuo edellinen postauksesi oli tosi kiva, monta tyhjentävää oivallusta olit löytäny. Viimeinen oli huippu ^^.
Kommentit
Ihanan sään olemme ainakin saaneet!!
arleena: On ollut kiva päivä ja se vielä jatkuu..aurinkokin on paistellut silloin tällöin..=)
Hyvää naistenpäivän iltaa sinulle!
uuna: Upeita, rohkeita, viisaita naisia on ollut,
mutta kuten kirjoitit, 'meillä on vielä paljon tehtävää!!
ei haitanne milloin tuo toivotus tulee,
ehkä se muistuttaa meitä siitä naiseudestamme, sisaruudestamme koko maailmassa..