Siirry pääsisältöön

naisten päivänä...

Kommentit

SusuPetal sanoi…
Hyvää naistenpäivää sinulle, Hanne.
Samoin sinulle SusuPetal!!!
Ihanan sään olemme ainakin saaneet!!
Hanneles boktips sanoi…
Mukavaa naistepäivää sinulle.
arleena sanoi…
Mukavaa naistenpäivää.
Hannelen paratiisi: samoin sinulle hannele!!

arleena: On ollut kiva päivä ja se vielä jatkuu..aurinkokin on paistellut silloin tällöin..=)
Harakka sanoi…
Oikein iloista ja mukavaa naistenpäivää sulle Hanne!
Anonyymi sanoi…
Vaikuttava kokonaisuus! Merkittäviä naisia on ollut, mutta paljon vielä heitä tarvitaan, ennen kuin kaikki maailman naiset ja lapset saavat elää turvallista elämää.
Hyvää naistenpäivän iltaa sinulle!
Harakka: samoin sinulle!!

uuna: Upeita, rohkeita, viisaita naisia on ollut,
mutta kuten kirjoitit, 'meillä on vielä paljon tehtävää!!
Tuula sanoi…
Hannelle myöhäinen naistenpäivän toivotus minultakin ^^. Tuo edellinen postauksesi oli tosi kiva, monta tyhjentävää oivallusta olit löytäny. Viimeinen oli huippu ^^.
tuuluska: kiitos..
ei haitanne milloin tuo toivotus tulee,
ehkä se muistuttaa meitä siitä naiseudestamme, sisaruudestamme koko maailmassa..