Siirry pääsisältöön

We love dancing!



Huomenna iloisena kouluun.
Circuit-training/ kuntopiiri lukiolaisten kanssa.
Etsin juuri musat, kellon ja pillin. Ei ollut onneks Pilkku syönyt.

Pilkku on hypännyt kaksi kertaa aitauksesta karkuun tai omille teilleen.
Onneks naapurit saivat kiinni. Täytyy todennäköisesti vahvistaa koko aitaus laudoilla.

Maalailin tänään pikku balleriinan, meinasin taas myöhästyä joogasta, kun jäin taiteiden maailmaan!

Ihanaa uutta alkavaa viikkoa teille ihanaiset!
Tervetuloa uudet lukijani.
Olen iloinen aina , kun joku haluaa olla lukijani♥

Kommentit

arleena sanoi…
Suloiset tanssitytöt
Unknown sanoi…
Ihanan hyväntuulinen neito, kiva kuva mielessä - nyt on hyvä mennä nukkumaan ::)
Jael sanoi…
Ihanat värit tanssityttömaalauksessa:)Voi Pilkkua,kun haluaa mennä seikkailemaan.Toivottavasti aidan vahvistus estää karkurireitin ensi kerralla;D
Leena Lumi sanoi…
Sinä olet ballerinakuvassa!
Kiiris sanoi…
Uutta värimaailmaa! Lämpöistä. Tuo alimmainen tyttö kissa tanssi on hurmaava!
niilo karkasi aamulla aitauksestaan...lumi madaltanut aitaa...
Leena Lumi sanoi…
Hanne, sulle on haaste blogissani.
Harakka sanoi…
Suloisen balleriina olet maalannut ja kisuliinkin siinä tanssii mukana, hieno!
Ihana! Tuon laittaisin seinälleni!
arleena:
Voi kiitos sinulle=)

TiaNINa:
Voi kun kiva kuulla...
toivottavasti näit kauniita, suloisia kissaunia..

Yaeian:
Pilkku hyppää kissan perässä..
Matkii..
laitoin 4 heinäseivästä esteeksi, saa nähdä auttaako.
halit sulle!

Leena: Niin ja Lötjönen tanssi kanssani..
Kiitos Leena haasteesta..
Tein sen kerran jo mutta ehkä voin tehdä uudelleenki, kuvien kera =)

Hannele:
Jees!
Saat olla tuo tanssija♥

kiirepakolainen:
kiitos sinulle sanoistasi♥

irmastiina:
Voi sitä niiloakin..
Todella lumi madaltaa aitaa. Onneks pian lumet sulavat ja aita on korkeampi..

Harakka:
kiitos sinulle harakka...

Metsätonttu:
voi kiitos metsätonttu..
tinttarus sanoi…
Suloinen♥
Kuva soi! Se soittaa kevään kelloja!!
VAlon jakamaa onnellisuutta päiviisi!
tinttarus:♥
kiitos sinulle tin ttarus..
Huopalintu sanoi…
Ihana pitsi ja tanssiva kisu ovat piste iin päälle kuvassa :)