Siirry pääsisältöön

nainen väreilee..




Eilen selailin netissä, eri blogeissa, upeita, ihania taidesivuja.
Miten paljon voi saada inspiraatiota, innoitusta omaan taiteenseensa, kurkkimalla muiden töitä, herkkyyksiä.

Nämä tänään tekemäni ovat aika kaukana enkeleistäni,
tavallaan kuitenkin niin samaa.

Alimman piti olla toisinpäin eli ylösalaisin.
Koin siinä puun ihmeen...

Mutta ei tuo haitanne.

Olen taas ihan sfääreissä "vain elämää"-ohjelman jälkeen. Lumoissa.

Suloista perjantai-iltaa, viikonloppua teille.
Minun luokseni tuleekin tänään vielä tyttäreni saluki Jaser hoitoon!!

Kommentit

Totta; muiden taiteesta saa itselle inspiraatiota. Minua inspiroivat sanataiteessani hirveän usein maalaukset ja valokuvat. Ja elävät kasvot :)
P. S. Loistoa viikonloppuusi!
Kiiris sanoi…
Totta, muiden taide on inspiraation lähde. Sinun myös, ystäväinen.
Täällä paistaa aurinko!!!!!
Jael sanoi…
Netissä onkin niin paljon inspiraation lähteitä:) Ja sinä täällä toimit myös sellaisena!
Mukavaa viinkonloppua ja ensimmäistä adventtia koiruleiden kanssa:)
Kirjailijatar sanoi…
Kiitos samoin itsellesi! Minäkin inspiroidun usein muiden upeista töistä. Huomaa, että ai noinkin voi asiat sanoa/piirtää/havaita. Se on virkistävää.
arleena sanoi…
Nämä kuvat ovat mystisiä, salaperäisiä. Hieman erilaista sinulta.
Mukavaa viikonloppua.
Anonyymi sanoi…
Vieläpä.. kuvasi tulevat syvenemään ja väreilemään..