Siirry pääsisältöön

kolmas enkelini..


Maalasin myös kolmannen eli alimman enkelin päälle. (maanantain postauksessa)

Vein kehystämöön, jossa laitetaan joku systeemi, että taulun saa myös seinälle. Se pysyy hienosti pystyssä itsestään.

Turussa on kuulemma jo satanut lunta!!
Odotan, että täälläkin päin...

Kommentit

Kiiris sanoi…
Täällä on katoilla lunta!


Ihana ikonimainen enkeli♥
Jael sanoi…
Minäkin haluaisin hieman lunta...ihan vähäsen vain.Nauti lumesta sitten kun sitä tulee.
Ja kaunis ikonienkeli!
Lunta on, mutta todella vähän...vielä...:)
Voi vitsi, turussa , Raisiossa ja melkein ihan täälläkin..Lumiraja 7 km Ukista!
Ehkä yöllä saamme tännekin.

kiitos Yaeli ja Kiiris♥
Anonyymi sanoi…
Meillä Vantaalla on pienen pieni valkea kerros maassa. Nyt on pakastunut vähän ja ehkä se kunnon lumisade on tulossa:d
Leena Lumi sanoi…
Kiitos Ihanuus♥ Hän on nyt olkkarin tuikkuhyllyllä Jaelin Madonnan tilalla koko joulun ajan.

Ikonitaide on kiinnostavaa...