Siirry pääsisältöön

Oranssista energiaa!


Löysin vaatehuoneestani vanhan, ihanan oranssisen kehyksen.
Poistin vanhan maalauksen, jota voin jatkaa ehkä....
Haluan laittaa tähän uusimmpani.  
Paspis on liian pieni tai kehys hiukan liian suuri.
Ehkä pienennytän kehystä.

Kohta alkaa minun lemppariohjelma, "Dance".

Pilkun kanssa pitkä metsälenkki,
oppilaiden kanssa jäähallissa jääpalloa,
Pilkun kanssa hihnalenkki ja nyt saan vain olla itselleni!
Niin ihanaa!



Kommentit

Jael sanoi…
Oranssi kehys sopiikin hyvin tuolle ihanan värikkäälle työllesi:) Ihanaa iltaa Hanne!
Harakka sanoi…
Oranssi kehys on siihen työhön, kuin tehty!
Oikein hyvää ja leppoisaa iltaa sulle!
Hannele. Niin minustakin ja se sopii tähän.

Yaeian:
Kiitos sinulle Jael♥

harakka:
Nuo kehykset , joita mulla on itseasiassa kaksi, olivat kalliit!
ihastuin niiden väriin ja pintaan, joka on karhea..
Marmustoi sanoi…
Onpa harvinaisen voimaannuttavat värit! Tämän taulun paikka olisi selvästikin jossakin, missä on sairaita, heikkoja, masentuneita tai muuten tukea tarvitsevia ihmisiä. Internetkään ei pysäytä siitä henkivää hyvää voimaa.
arleena sanoi…
Minä leikkaisin isomman paspiksen, kun kehyksessä on tilaa. Maalauksesi saa ikäänkuin enemmän tilaa ympärilleen isommasta paspiksesta.
Makuasia varmaan.
Aurinkoa viikonloppuua.♥
tinttarus sanoi…
Oranssi on oikea voimaväri!
Iloa viikonloppuusi!