Siirry pääsisältöön

Joulun odotusta





Olen joskus kauan sitten aloittanut tämän tytön tarinaa..
Tällä viikolla otin hänet esille ja aloin maalata uudelleen.
Eilen syntyi nuo salaperäiset kasvot.
Mietin vielä, jatkanko niitä..






Olen ollut paljon jossain muualla viimeaikoina.
Hautajaiset,  Helsinki, sukulaisten tapaamiset, telkkariohjelman teko, pesuhuoneen lattiaremontti..


Nyt olen läsnä tässä.
Hiljaisuus ja pysähtyminen täyttävät aikaani.

Kommentit

Voi Hanne...unohdin tietenkin katsoa Pisaran, mutta katsoin sen äsken YLE Areenasta...kahteen kertaan. Miten rauhallisesti esiinnyitkään...Olit kerta kaikkiaan upea!
Jotenkin kosketit sisintäni♥
Ja suloinen Pilkkukin oli hieno ja kisu..:)
Jael sanoi…
Pisara-ohjelma sinusta oli aivan ihana;sekä sinä ja Pilkku olitte...niin ihania.Miten paljon mahtuikaan niihin lyhyisiin minuutteihin! onko muuten sähköpostisi edelleenkin sama?
Irmastiina:
kiitos sinulle ♥
ihana jos hiemankin kosketin ♥

Jael:
Kiitos jael ♥
minustakin tuo ohjelma oli onnistunut.
Tykkäsin =)
on sama osoite..
arleena sanoi…
Joskus menot kasaantuvat ja kaikki muu jää taka-alalle.
Maalaaminen vaatii vallankin aina keskittymistä ikäänkuin hiljentymistä.
Mukavaa joulunodotusta