Siirry pääsisältöön

Rakkaus





"Elämä ilman rakkautta on merkityksetöntä.
Älä kysy itseltäsi millaista rakkautta sinun tulisi etsiä, hengellistä vai ruumiillista, jumalaista vai maallista, itämaista vai länsimaista.
Erottelut johtavat ainoastaan uusiin erotteluihin.
Rakkaudella ei ole nimiä eikä määritelmiä.
Se on mitä on, puhdasta ja yksinkertaista.
Rakkaus on elämän vettä. Ja rakastaja on tulisielu.
Maailmankaikkeus pyörii eri tavalla, kun tuli rakastaa vettä."


Kirjasta "Rakkauden aikakirja", Elif Shafak

Kommentit

Jael sanoi…
Kaunis taulu taas:) Ja tuo Shafakin kirja on niin ihana(samoin kuin muutkin Shafakin kirjat...)
Jael:
Minäkin tykkäsin ihan älyttömästi "Rakkauden aikakirjasta". Muita en ole lukenut.
Kiitos. Työkin tyttö voisi olla uusi vuosi =)

Hannele:
Niinpä Hannele ♥

Irmastiina:
Kiitos sinulle.
Erilainen =)
tinttarus sanoi…
Kaunis tyttö,kantaa rakkautta ,herkkä ja vahva samaan aikaan.
Rakkaudentäyteistä alkavaa vuotta.
Olen sinuun yhteydessä pian.....
arleena sanoi…
Kauniita sanoja kuin ruusunkukkia ilman piikkejä.
Kaunis tyttö♥

Rakastan näitä sinun naisiasi. Kaikki ovat niin samanoloisia ja kuitenkin niin erilaisia. Jokainen voi löytää niistä omanlaisensa:)
Olet saattanut ne elämään. Aivan upea taito.

Rakkautta tulevaan vuoteesi ♥!