Siirry pääsisältöön

Juhannuksen aikaa, Juhannuksen taikaa, Valoa...















Minä aion viettää Juhannusta 24.6. Silloin , kun oikea Juhannus onkin.

Kävin eilen poistattamassa hampaan.
En saa saunoa, en juoda viinia,en rasittaa itseäni.
Saan syödä vain haaleita, nestemäisiä ruokia.

Olen ottanut Buranaa jonkin verran, silti kurja kipu ja syke entisen hampaan kolossa jurnuttaa.
Ehkäpä jo huomenna olisi parempi päivä.

Ihanaa Juhannusta teille, jotka saatte saunoa, nauttia hyvistä syömisistä ♥

Kommentit

sirkkis sanoi…
Vauhdikasta neidon joga on, hauska. Paranemista ja toivon jotta pian kipu kaikkoaa ♥
sirkkis:
Kiitos sinulle =)
Tuntuu niin hitaalta tämä odottaminen.
Odotan, että saan "riehua", syödä tavallisesti, saunoa...
Leena Lumi sanoi…
Hieno juhannustyttö <3

Hyvänen aika sentään: Ihme että eivät antaneet sinulle antibioottikuuria, sillä nyt on tulehdusvaara. Ota kuusisataitsta (600mg) Buranaa ja paljon C:tä.

<3