Siirry pääsisältöön

enkelin tarina...














Olen alkanut taas pitkästä aikaa piirrellä enkeleitä.
Ehkä se on tämä pimeys, joka kutsuu valoa. Joulun läheisyys.

Oli kurjaa herätä tähän vesisateeseen, harmauteen, eilisen pitsisen sunnuntain jälkeen. Mutta se valo on kuitenkin meissä, kaikkialla....

Kommentit

Enkelisi ovat kauniita...herkkiä ja hauraita.
Olen aivan ihanstunut niihin...:)

Samanlainen ilma on
täälläkin...sumuistä ja synkkää.

Mukavaa tätä päivää sinulle.♥
Yksinäinen susi sanoi…
Lohdullista tuntea tämä enkeleiden läsnäolo kaiken pimeän keskellä.

Valoa päiviisi, Hanne.
Jael sanoi…
Siitä tuli niin kaunis;hento hymy tuossa viimeisessä kuvassa:)
sylvi sanoi…
Enkeleitä onko heitä ruukataan sanoa.
Enkelit tulevat lähelle juuri pimeän aikaan.
On niin turvllista kun tietää että enkeli on vierellä.
Kauniita enkeleitä sinulla on.
Valoa enkelipiirustusten kautta.
Unan blogi sanoi…
Hän loistaa sisäistä valoaan hehkuen sädekehäänsä myöten. =) <3
Anonyymi sanoi…
Enkelimme ovat kaiken sään ystäviämme, tosin he eivät kastu,vilustu,flunssaannu tai sairastu.Koska ovat henkiolentoja.
Heillä on kuitenkin toisenlaiset taistelut - Ihmisen parhaaksi.

Mitäpä jos alkaisit puhumaan enkelillesi..
Sana,tuntemus,johdatus häneltä ja pimeyskin on valaistu.
Irmastiina:
Kiitos sinulle Irmastiina.
Sinulle toivon suloisia hetkiä päivissäsi..

Yksinäinen susi:
Samoin sinulle Yksinäinen susi. Tarvitsemme valoa jotta jaksamme pimeiden päivien läpi taivaltaa...

Yaelian:
Sellainen hiukan repaleinen, nykyajan enkeli..



Sylvi:
Uskon, että niitä lentelee, liihottelee lähellä, kun vain annamme luvan=)

Una:♥

Liirum:
Olen jutellut enkelilleni..
Hiljaista ajatuksen puhetta myös..
Ihania valonhippuja sinulle!