Joulukalenterini joulukuuta 11, 2009 Tänään on joulukuun 11. päivä.Anna anteeksi heikkouteni..anna anteeksi pelkoni..anna anteeksi, etten aina luota.. Jaa muille Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Jaa muille Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Kommentit Yksinäinen susi sanoi… Koskettava teksti... Kuva valaisee..Sanotaanhan että se joka pyytää, se saa. Sinähän pyydät anteeksi.Ei ole enää pitkä aika jouluun! RunoTalon Sari sanoi… Herkkää...ja niin puhdistavaa. hanne virtauksesta sanoi… Yksinäinen susi: Joulu, mitä se merkitsee itse kullekkin...varmasti samona ja eri asioita...Ainakin mielen, kehon pysähtymistä..kuuntelemista..Läheisten ihmisten kanssa olemista..Antamista...Runotalon Sari: Kiitos sinulle ja ihanaa viikonloppua... pilvikki sanoi… Joulukalenterissasi saa aina hengähtää ja vaipua omiin syviin ajatuksiin runosi ja maalauksesi kantamana. Kiitos taas tästä hetkestä täällä! hanne virtauksesta sanoi… Taru: Kiitos myös sinulle! Hanna sanoi… Tämä kuva on tosi kiva, tykkään kovasti =o) t:hanna
Kommentit
Sanotaanhan että se joka pyytää, se saa. Sinähän pyydät anteeksi.
Ei ole enää pitkä aika jouluun!
varmasti samona ja eri asioita...
Ainakin mielen, kehon pysähtymistä..kuuntelemista..
Läheisten ihmisten kanssa olemista..
Antamista...
Runotalon Sari: Kiitos sinulle ja ihanaa viikonloppua...