Siirry pääsisältöön

"Moninaiset", avajaiset tiistaina 25.1 klo 18.oo! Tervetuloa!


Saija, Mervi, Susanna,minä

Aikamoinen juttu tuo taidenäyttelyn pystytysoperaatio.
Mutta ihanaa puuhaa näiden suloisten ihmisten kanssa. Siinä syntyy uusia syvyyksiä, uusia ulottuvuuksia ystävyyssuhteisiimme. Päätimme jo seuraavasta yhteisestä projektistamme. Performanssia pikkukaupungissamme.

Eilen työskentelimme taulujen kimpussa yli 6 tuntia.
Tänään numeroimme, nimesimme taulut, mietimme hinnat, siivosimme.
Huomenna meillä on lehdistöpalaveri, lukion tyttöjen tanssiharjoitukset avajaisia varten ja viimeistelyä.
Käyn alkossa, Susanna hakee suolaista ja makeaa, Mervi tekee listat valmiiksi.





Hmm..Mikä nimeksi?




Omakuva ja minä, yhtä vauhdikkaina..




Saija, minä, Mervi, Auli.


Saijalla on jänskiä vaatteita, joita hän on suunnitellut, työstänyt.
Mervillä keramiikkaa ja maalauksia. Aulilla keramiikkaa. Minulla maalauksia.

Saatte varmasti vielä lisää kuulumisa "Moninaisten"-näyttelystä.
lähipäivinä.

Kommentit

SuviAnniina sanoi…
Ihanaa ja jännää puuhaa tuo näyttelyyn valmistautuminen, onnea vielä tulevan näyttelyn johdosta!
SusuPetal sanoi…
Olisi varmaan jännää pystyttää omaa näyttelyä!

Ihania hetkiä olette saaneet viettää keskenänne!
Jael sanoi…
Ihanaa ja jännittävää puuhaa näyttelyn pystyttäminen! Minäkin olen kerran sellaisessa ollut mukana,pienimuotoisessa tosin.
Ja miten iloiselta näytät tuolla taiteesi vieressä!
Voi että! Tuo teidän Moninaiset-näyttely on sellainen, josta pitäisin, jos vaan olisi mahdollisuutta tulla sinne saakka. Ihania olette kaikki ja mielihyvin lukisin blogipäivityksiäsi näyttelyn avajaisista, kulusta sekä vastaanotosta.

Onnea tiistaisiin avajaisiin!
sylvi sanoi…
Kiinnostavan näyttelyn olette pystyttäneen.
Toivotaan että ihmiset lähtevät liikkeelle, katsomaan näyttelyä.
Olet mainion näköinen maalaustesi vieressä ja niin myös toiset ystäväsi.
Siunausta työllenne.
arleena sanoi…
Kuulostaa hyvältä.
Onnea ja menestystä näyttelylle.
Ari sanoi…
Mukavaa näyttely aikaa Hanne!
Yksinäinen susi sanoi…
Oi ihanaa, onnea näyttelyyn Hanne!
Halauksia!!
SuviAnniina
SusuPetal
Yaelian
lumiomena
sylvi
Hannele
arleena
ari
yksinäinen susi

kiitos teille kommenteistanne, onnitteluistanne, mukanaolostanne...
Näitä tilanteita, juttuja tulette vielä saamaan...=)
sylvi sanoi…
hanne , sinulla on jotain blogissani, käy hakemassa.