Siirry pääsisältöön

"punatukkainen"




Tällä hetkellä tällaisessa vaiheessa..
Olen kokeillut, luonnostellut eri vaihtoehtoja "punatukkaiselle".
Tuo tarina ei ole ihan vielä valmis, annan sen kuivua ensin...
ja sit voin taas hieman lisätä, jos tarvis..

Viime aikoina olen piirrellyt oikeastaan melkein pelkästään musteella.
Tykkään ja se sopii juuri nyt ..




Kommentit

Kaunis punatukkainen...minun silmiini valmis, mutta taiteilijana näet ehkä toisin...:)
Unknown sanoi…
Oi miten kauniita ja koskettavia kuvia teet. Olen uusi lukijasi :).
Leena Lumi sanoi…
Tämä on tosi ihana ja innoittava työ. Pidän teoksen värimaailmasta.

Irmastiina:
kiitos sinulle, itsekin odottelen sovittelen..

anu Kristiina:
Tervetuloa anu lukijakseni ♥
Kiitos sanoistasi, ne lämmittivät ♥

leena Lumi:
Kiitos Leena,
minustakin tämä on jotenkin jännä =9
halit!!
arleena sanoi…
Punatukkaisella on sopivasti huumoria. Hauska idea on "pelästyttää " tukka pystyyn.
Tämä oli kiva erilainen tyttö.
NIinkuin fb:ssa sanoin, haluaisin maalauksesi osasta taulun. =)

Ja miun mielessäni alkoi soida Sirkesalon punatukkainen siun otsikostasi. <3